Ännu en sjusovardag

Hade tänkt fara iväg och träna idag som vanligt men det blev inte mycket av den saken. Efte att ha sovit så lite de senaste dagarna ville kroppen nog vila för ännu en gång lyckades jag somna i samma ögonblick som jag stängde av väckarklockan. Och då hade jag typ snoozat 5 gånger :P Så när jag vaknade visade klockan 15:17. Vaknade inte ens av mig själv utan av att Madde skickade ett sms :P

För övrigt måste jag säga att lokaltidningen VF överträffat sig sig själva idag. Hela sommaren känns det som att VF och VK har tävlat i att försöka ha så många stavfel som möjligt varje dag. Men idag lyckades VF stava som huvudrubrik fel. Det tar fan hem priset :P Är man skribent på en tidning borde man ju kunna använda sig av rättstavningsprogram på datorn iallafall. Om jag med mitt knapprande stavar fel vart annat ord äre liksom ingen som bryr sig förutom Madde men om man tar betalt för en tidning så borde man ju kunna kräva att de korrekturläser sina artiklar iallfall.. ush och fy på er, VF och VK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0