Brist på allt!

Just nu är bloggandet verkligen segt. Har typ inget att skriva om och fantasin står helt stilla. Antagligen eftersom jag håller på och pluggar till omtentor som är nästa vecka, plus att jag ska redovisa mitt exjobb på torsdag nästa vecka också! Stressigt som fan! Inte ens tid att plugga under helgen kommer jag ha eftersom Maddes far och sambo kommer på besök. Men men..får hitta på saker att skriva istället :)

Har iallafall skaffat et nytt dataspel nu. Football Manager 2009. Har spelat ganska många av föregångarna och en nymodighet sen förra årets version är att man nu ser små gubbar springa runt på planen ut utföra saker istället för att matcherna bara berättas med text. Annars är inte mycket nytt men fortfarande kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0