Dubbel pepp

Efter den hemska veckan behövs det verkligen något att muntras upp med nu under helgen ich idag får jag iallafall två saker att peppa till.
Det första är ju träningen. Har inte kunnat träna på hela veckan så idag blire att fara dit och slå på folk och bli slagen. Fan vad underbart!
Det andra är att det är milanoderby i fotboll. Milan mot Inter. MITT Milan mot trista Inter. Att se dom spela är lika trist och plågsamt som att bli omskuren! Blir hästtänderna Ronaldinho, hästansiktet Pirlo, fula ankungen Pato mot Inters trista skogshuggargäng anförda av en målis med dubbelhaka, mittback med ben som en struts och en anfallare som kommer springa på allt men utan att fatta att han spelar fotboll. Med andra ord kommer Milan att få storstryk, vilket inte hindrar mig från att sitta där och titta på förnedringen som mitt lag utsätts för :P

Forza Milan!!! Annars sliter jag tröjan i bitar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0