Final Countdown

Nu är det bara 1 natt kvar av jobbandet som tidningsutdelare. Riktigt skönt! Ser verkligen fram emot att lägga i den sista tidningen.

För övrigt var det fullmåne idag såg det ut som och det var en klar himmel så lyckades ta en lite halvkass bild med mobilen. Stötte dock inte på några varulvar och hörde inte heller något. Närmaste någon varulv jag kom var genom ljudboken där jag lyssnar på 7e Harry Potter boken just nu. Nu medans jag jobbat har jag lyssnat på "Att aldrig Fucka Upp" av Jens Lapidius som jag tyckte var urkass. Sen har jag lyssnat på HP böckerna 5 och 6 som varit helt ok. Bra att lyssna på innan jag ska se filmen som nu går på bio :) 7e boken är än så länge den klart mörkaste iallafall. Serien är lite mer intressant än de första böckerna nu, även om det fram till bok 6 var typ samma koncept hela tiden.

Tog också en liten "fikapaus" halvvägs in på jobbet. Det är några ganska fina rödvinbärbuskar på vissa ställen och bären ser supergoda ut nu så jag stod och plockade i några minuter :)

Fullmåne

Fikapaus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0