Fyndens dag

Igår hann jag inte skriva något inlägg. Hade fullt upp hela dagen. Först gick jag och gymmade med Madde. Fick henne att försöka sig bänkpressen och hon kämpade på. Kul. för egen del känns det mycket bättre idag än när jag tränade förra gången, som var efter ett uppehåll. Nu kan jag börja träna thai på de vanliga passen igen efter att ha hållit pass. Kul att hålla pass men alltid roligast att själv delta :)
Efter gymmet for jag ner på stan med Madde och vi började med att beställa våra förlovningsringar på Kjellins Guld. Så nu är det bara att vänta till den planerade förlovningen på våran årsdag den 16e september. Sen gick vi runt lite bland affärerna och passade på att äta en mjukglass också. Jag hittade en skjorta och keps på Dixie som båda var 70% rabatt på. Härligt att köpa billiga kläder, framförallt kepsen kan vara behövlig med tanke på att min gamla är mer än 10 år gammal, närmare 15 skulle jag gissa!

Sen skulle vi se Harry Potter filmen kl.18 så vi passade på att äta på Subway innan. Var gott :)
Recension av HP filmen kommer i nästa inlägg när jag orkar skriva.

Man är ju bara för cool med nya kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0