Jag är en fisk!

Känner mig seriöst skitseg idag..har massor att göra. Städning innan Maddes far kommer på besök (stannar till måndag morgon), grejande med min redovisning för exjobb och dylikt.
Har också blivit massa mailande nu på förmiddagen, först för att jag inte fått rapporten jag ska granska på exjobbet än, skulle haft den igår. Han jag skulle granska hinner tydligen inte klart så fick en ny person att granska istället..massa tjaffs.
Sen fick jag svar från sjukhuset också angående min anställning under hösten och de har tydligen inte haft tid att kolla så mycket på det än utan får reda på mer detaljer nästa vecka -.-
Enda positiva har typ varit att förlovningsringarna är klara så jag och Madde kan fara och testa dom så att vi vet att de verkligen passar bra på fingrarna.
allt detta stressande på förmiddagen har gjort att jag typ känner mig som fisken på bilden :P Hoppas att min lunch piggar upp mig lite. Ska göra amerika pancakes..MUMS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0