JVCD review

Såg den nya van Damme filmen igår. Måste säga att den inte alls var vad jag trodde den skulle vara. Hade förväntat mig mer humor eftersom det skulle vara en  satir men var inte så hemskt många skrattscener. Så eftersom jag verkade ha haft fel inställning till filmen blev den kanske inte så bra som många andra tycker att den är. Iallafall så äre inte heller någon actionbomb.
Handlar om att JVCD är typ pank och hela hans liv är åt helvete. Till råge på allt blir han indragen i ett rån på posten och polisen tror att det är han som är den som gör det. Så då äre ju upp till honom att försöka göra något åt det. Men det blir inge action alls nästan utan han är typ lika maktlös som alla andra :P
Efter att ha sett på denna film blev jag iallafall mer sugen att se någon av hans gammla rullar igen hehe
Filmen får nog bara 2 av 5 i betyg av mig. men om man går in med rätt förväntningar kanske den kan komma upp i en 3a ;)
Van Damme när han är som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0