Magnifico finale

Inatt gjorde jag sista passet på sommarjobbet och det kändes så himmla bra att bli klar med det. Behövde inte heller promenera iväg till VK-huset för att lämna in utrustningen jag lånat, vilket hade hagit typ 1,5h utan nattbemanningen kunde komma och hämta den. Så nu är jag fri från jobbandet för denna sommar och kan invänta pengarna för mödan. sen får vi hoppas att jag kan börja så snabbt som möjligt på sjukhuset på min projektanställning. Christer som ska kolla upp det kommer hem från semestern på måndag så han skulle kolla upp sista detaljerna innna han hör av sig.
Fick för övrigt en Ben&Jerry's Bohemian Rasberry av Madde som grattis för att jag segat mig igenom tidningsutdelandet. Hon är verkligen för underbar ^_^

Snart ska vi iväg till mina föräldrar eftersom vi är bjudna på grillning. Ska bli gott och kul att få i sig en massa kalorier efter att ha sparrats hårt idag på träningen, som jag för en gångs skull inte försov mig till tros sent jobbande :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0