Mer countdown

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag är ledig!!
Var händelserikt idag på jobbet. Först låg det en kille i typ min ålder vid brevlådorna i ett av husen vid Lilljansberget. Trodde först att han typ hade svimmat eller blivit rånad men sen luktade det sprit och jag såg att han hade tagit av sig skorna så jag ignorerade honom :P Dock stannade hjärtat där ett tag när jag först såg honom.
Sen träffade jag också på en ekorre som kom springandes och stannade 2m framför mig och stirrade på mig ganska länge. Men när jag fick fram kameran så sprang den så klart iväg med eleganta skutt.

Annars så fyller Madde år idag, hon blir 23. Av mig fick hon ett sällskapsspel och chokladpraliner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0