Tekniknörderi

Efter att jag skrivit om att PS3Slim har utannonserats och att det skulle bli billigare med PS3 läser jag nu att vi svenskar tydligen är lurade för vi är typ det enda landet i världen som inte kommer få någon prissänkning..LOL säger jag bara åt alla PS fanboys och de som vill bli :P

För övrigt är jag sugen på att köpa en ny dator..inte just nu men kanske om några månader eller början av nästa år. Är duktigt sugen på en Macbook Pro, 13,3" snygg och användarvänlig. Apple ska ju lansera sitt nya operativsystem om bara några dagar verkar det som. Ska bli spännande att se om det är så bra som det sägs. I så fall kanske det kommer luta ännu mer åt en Mac nästa gång jag inhandlar en dator. .om man har råd..om inte får det väl bli en billig windows 7 dator :(

Nu har tekniknörden pratat av sig och ska fortsätta med att minska den oändligt stora högen tvätt som behöver strykas..

'
Give Me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0