Upp ur skärselden!

Nu har jag tagit mig igenom den hemska veckan och har tid att blogga ordentligt igen och försöka vara normal istället för att hålla mig inomhus som en slav.
Pirrigaste var helt klart att redovisa exjobbet! Men blev godkänd iallafall så nu äre bara att klara sista omtentorna och fixa till småsaker på rapporten. På måndag börjar jag jobba på sjukhuset..så inte får man mycket ledighet. Men hade ju hela sommaren på mig att softa.
idag träffade jag Gygy av en slump också. Han ska tydligen göra exjobbet till hösten och ska göra det på samma ställe där jag kommer jobba. Kul :)

Nu ska jag nog iväg och inhandla cykelslang. ännu en gång lyckats få punka :P

Tack iallafall till er så närmast sörjande som tog er tid att komma och lyssna på min exjobbsredovisning. Uppskattades trots att det var pirrigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0