Död dator => Mac till mig

I fredags dog min snart 3 år gammla trotjänare till dator. Redan då var den billig men den har gjort ett kanonjobb och jag har för det mesta varit nöjd med den men nu vill den inte längre vara bland oss längre. Förmodligen brann grafikkretsen. RIP.
Måste bara få ut all data ur HDn vilket dock inte är så svårt.
Har tillfälligt fått låna farsans MacBook Pro medanhan är i fjällen. Har ju själv också tänkt köpa en när Äpplet behagar släppa en uppdatering på den, vilket förväntas ska när som helst. Så detta blir helt perfa då jag får prova på lite om Mac är något för mig.

Detta innebär tyvärr att det blir lite färre bilder i bloggen ett tag, tills jag skaffat en egen fin dator, men ni får leva med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0