Levnadstecken

Har hänt en hel del sen senaste uppdateringen. Bland andra harjag fått förlängt på jobbet så att jag har anställning till sista september nu. Jätteskönt måste jag säga. Och min första betalda semester :)

Sen sitter jag fortfarande med farsans MacBook Pro och jag har märkt att Mac inte allsbarafunkar som det påstås. Den hittar inte ens längre mitt trådlösa nätverk (men alla andra runt om hittar den), trots att Maddes Vistadator hittar det. Skummt. Sen är jag inte så fötjust i tangentbordet heller men det är nog mer vanesak.

Både jag och Madde har varit förkylda också och jag lyckades överdosera nässpray vilket gjorde att jag var täppt i näsan några dagar till :P Men passade i alla fall på att se ikapp massa serier. Bland andra har jag nu sett hela Dexter säsong 3 och true Blood säsong 2. Båda var mycket bra måste jag säga. Framförallt Dexter blr nästan bara bättre och bättre. Har också skaffat alla säsonger av Knight Rider nu så har mycket att se när jag har tid :)

Kommer inte på något mer att skriva ni trots att jag vet att det hänt massa men får ta det en annan gång.
Just ja, snabbt bara! Tobias har flyttat till egen lägenhet nu och hade inflyttningsfest i lördags och igår så bakade jag bröd och testade jätteräkmackan på Café Victoria, var gott, båda två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0