Sökadet efter en ny säng

Jag och Madde funderar på att skaffa en ny säng som är bredare och har en bättre madrass. Något jag absolut inte har något emot eftersom det skulle innebära att vi skaffar ett nytt täcke och jag slipper vakna om nätterna för att Madde snott åt sig allt täcke i sömnen :P
Så en resa till IKEA är inplanerad inom närmaste tiden.

Har också anmält mig till Blodomloppet den 20e mai och ska löpa en mil där, Började träna igår på löpbandet och insåg snabbt att löpkondisen inte alls är det den borde vara. Körde 6,5km på 30 min på löpbandet och kände mig fan helt förstörd..tur det är två månader kvar!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Då ska du se mig på löpbandet, du ska va gla Kenji!

2010-03-18 @ 17:23:00
URL: http://www.jessis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0