Gourmet Pizza

Utgången igår blev inte speciellt lyckad, mådde apa av någon anledning. Fattar inte varför, drack inte mer än jag brukar göra och ändå så kände jag mig python. Hemskt. Får skylla på den polska ölen jag testade som säkert var framställt med östersjönvatten :P

Pga min seghet i morse så skippade jag också träningen. trist men nog säkrast. På kvällen bjöd jag Madde på Restaurang Ängen för att testa deras gourmet pizzor som de skryter med och som folk sagt är goda. Måste säga att vi båda var riktigt nöjda med pizzorna. Var inte det vanliga utbudet så det var spännande till att börja med. Sen var degen tunn och pizzan nästan inge flottig alls. Stort plus! Rekommenderar er att testa stället. Jag hade en med parmaskinka, ruccola, parmesan på. Madde en med norrlandstema (kantareller och annat gott).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0