Grillpremiär

Idag blev det mycket mer gjort än igår. Till att börja med for vi till badmintonstadion och gymmade. Både jag och Madde körde lite hårdare idag än första gången så det har blivit en massa klagande från Maddes håll över ömmande muskler :) Själv känner jag också av det lite men inte lika mycket som hon :)

Efter det var vi och handlade och jag hittade ett par ganska snygga surfshorts på Intersport. tror att dom kommer väl till hands på våran semester. Igår kväll bokade vi nämligen en solsemester till Gran Canaria. Kommer vara där 1 vecka, i mitten av juni. ser fram emot våran första riktiga resa ihop. Har inte varit i Spanien någon gång så det blir spännande. Förhoppningsvis är stället hyffsat lugnt och hotellet borde vara fint, var 4stjärnigt.

idag var också första gången vi grillade detta år. Var fruktansvärt gott måste jag säga. Hittade ju fläskfilé ganska billigt på Coop som jag nu grillade och det var grymt! blir samma sak på valborg. Sen hade Madde bakat surdegsbröd och gjort potatissallad också så det blev en fulländad premiärgrillning. Är mätt som satan. Har inte orkat testa rabarberpajen hon bakade än, pga mättnad. Men den ska nog också kunna slinka ner :)

Kommentarer
Postat av: Filmfreaksen - Johanna

fan vad skönt med semester, själv åker jag iofs till kroatien om en månad ;) bäst för er att ni inte är borta över min student bara :) haha.

2009-04-26 @ 22:05:31
URL: http://filmfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0