Shorts

For iväg till Intersport och kikade lite efter shorts där och på deras outlet avdelning hittade jag ett par ganska snygga fotbollsshorts som jag kan ha för att löpa och gyma i.  Hemma kom jag dock på att jag kanske borde köpt ett par med ficka så att man kan ha iallafall nyckeln på sig men men..man kan inte få allt här i livet, inte på outlet iallafall. Bifogade en bild på mina nya brallor så att ni kan bli avis!
Hittade tyvärr inga indoor skor så jag får köra vidare med de jag har. Får köpa ett par till hösten när nya modeller dyker upp. Då kan man köpa de gammla :)

Sen träffade jag Ante från högstadieklassen också som letade efter fotbollskor, eftersom han tydligen ska börja spela i korpen. Alltid trevligt att träffa gammla vänner och höra vad de pysslar med nuförtiden.



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Ja det skulle väl vara den enda anledningen till att filmen skulle vara bra, haha :)

2009-04-21 @ 17:17:28
URL: http://filmfreaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0