Skönt med träning

Körde första thaipasset igår kväll, efter min sjukdom. Och fan vad skönt det är att vara tillbaka. Inledde med massa clinch för att sedag sparras med fredrik och pavel som ska drillas inför sina matcher på battle of Bottnia. Måste säga att jag vart förvånad över hur bra det gick. Trodde jag skulle bli överkörd med det funnkade kanon och konditionsmässigt kände jag mig inte som någon obese människa som löper maraton.

Jag och Madde funderar också på att resa iväg någonstans i sommar. Lutar mer åt solsemester just nu men vet inte riktigt vad som är prisvärt och ändå inte något tokfestarställe. Om du har några förslag får du gärna skriva. Helst inom Europa, orkar inte med 24h flygresa för att sola och shoppa billligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0