Sushilunch

Sitter och skriver ett snabbt inlägg från jobbet nu, innan fikat. Oj vad sneaky man känner sig. Är sista dagen jag är nästan ensam på avdelningen eftersom alla farit till Borgafjäll på något de kallar "planeringsdagar".
Var iallafall nere på stan idag för att äta lunch. Madde är helt ledig idag så hon var också nere på stan så vi passade på att testa Sea Street Sushi Bar stället. Var helt ok måste jag säga. Även om Sagami kändes mer äkta eller vad man ska kalla det. Drog också lite ut på lunchen och letade efter en fin jacka som jag kan ha till sommaren. Känns lite b att bara ha sin regnjacka till allt, dessutom glömde jag min jeansjacka hemma hos föräldrarna när jag flytade (inte för att jag hade den på mig nå ofta) :P
Är riktigt sugen på att köpa en jacka nu plötsligt, får se om jag hittar något. Ge gärna förslag, hellst inte läder dock, då vill inte Madde visa sig med mig :P Svart färg är inte heller helt optimalt, blir så varmt.

För övrigt blir man lite avis på folk söderöver. Adam Alsing snackade imorse i radion om att cykla i shorts idag, medans jag precis bytt mina vintarvantar mot tunnare handskar när jag cyklar och fryser på morgonen :P Vill också ha det varmare i satans Umeå! >:|

<-- gott med sushi även i Umeå

Kommentarer
Postat av: Johanna/stAig

haha, bara för det ska jag gå ut i solen och sätta mig nu :D i t-shirt bara. sköööönt :D hahah

2009-04-22 @ 14:39:30
URL: http://filmfreaks.blogg.se/
Postat av: Filmfreaksen - Johanna

sv: Aldrig hört talats om den serien haha, vad är det för ngt? :)

2009-04-23 @ 23:55:14
URL: http://filmfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0