Flickan som lekte med elden

Igår såg jag del 2 i den så fruktansvärt hypade Milleniumserien baserade på Stieg Larssons böcker. Tyckte ju att den första filmen var medioker, som jag skrivit tidigare. Men denna film var fasiken ännu värre. Handlingen bara hoppade runt och det var inge flyt i filmen. Saker bara hände typ utan anledning och man hade allmänt svårt att hänga med i filmen. Tydligen ska böckerna vara bättre men då jag inte läst dom hängde jag inte med bra. Bara det är ju ett kasst betyg för en film. dessutom slutade den plötsligt, eftersom de ju måste göra en 3e film också och slutet vara bara mitt i typ..hade ju varit bra med någon sorts avslut iallafall.
Filmen får en 1a av 5. Undvik!!!
Flickan som lekte med elden hade gärna kunnat bränna upp filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0