Jag kontrollerar andras hjärnor!

Har kommit fram till att jag måste ha någon sorts hemlig Jedi kraft eller något. För precis som gubbarna i Star Wars som är klädda i fula bruna sängkläder (dvs Jedis) så verkar jag kunna påverka folks tankar.
Första gången det hände var när Fredrik Björnander pratade om att köpa en Iphone. "Nej, nej nej" sa jag och tipsade om en HTC Hero med Android som operativsystem. Någon vecka senare har han köpt HTCn och inte aifån :)
Samma sak hände med Peter Falck. Konverterad från Äppeltelefonen till hjälten :)
Nu fattas det bara att lilla jag skaffar en mobil med android för att testa om det ens är värt all hype :P Iallafall verkar de nöjda med mobilen så det är ju bra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0