Lite tröstköp på nätet

Har inte uppdaterat på ett tag så har liet att skriva om men tar en sak i taget allt eftersom jag har tid och lust. Efter jul var jag iallafall iväg på stan och kollade lite på mellandagsrean. Hittade dock inget jag ville ha. Och eftersom jag fick förlängt med 3 månader på jobbet och inte riktigt vet hur det blir efter det (även om det verkar som att det finns goda möjligheter för 3 månader till efter det) så får MacBooken vänta.
Så istället begav jag mig ut på nätet för att hitta något. Blev ju klar med min Ford Mustang plastmodel förresten och ska lägga upp lite bilder snart. Måste säga att det var riktigt kul att bygga så jag beställde en byggsats av KITT från säsong 4 och en Gundam Exia i Master Grade, storlek 1/100 (vilket gör den typ 18cm hög). Beställde från en japansk hemsida som verkar vara ganska stor utomlands också, HobbyLink Japan. Får se när jag får hem grejerna, ska bli kul att bygga mer och förhoppningsvis få dom fina.


KITT modellen


Gundam Exia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0