Vad göra efter en fight?

Ja, vad gör man dagen efter en fight egentligen? Jo, det är nog olika men gemensamt för alla är nog att man tar igen sig. För min del blev det idag något nytt. Köpte plastbyggsatsen av Ford Mustang GT500 bilen som jag visat tidigare. Gjorde det mellan invägningen och läkarkontrollen igår. Så idag när man skulle ta det lugnt började jag lite med att bygga. Vissa bitar är sjukt små men jag har än så länge klarat det bra. Kommer dock inte färga den kolsvart som KITT som jag tänkte i början utan den blir silver med blåa ränder. Får hoppas att det inte blir för fult.
Fick slita länge för att kunna ha benen i kors..stelheten är stor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0