Resultat K1

För er som inte vill veta resultatet kan jag redan nu säga att LÄS INTE VIDARE!! För er andra så har jag skrivit ner resultaten här nere. tyvärr suger japansk TV getpung och visade inte alla de matcher jag hade sett fram emot, bl.a. visade de bara ett 1min sammandrag av Petrosyan mot Kraus och Buakaw mot Holzken visades inte alls (kan det bero på Holzkens tatueringar?). Nä..välja matcher kan dom verkligen inte utan det enda de gör är att visa alla populära japaner, vilket gjorde att inte Sato eller Kido fick någon TVtid heller..ganska sjukt..

Men iallafall..the results are:











Hiroya tko vs Lopez

Jae Hee Cheon KO R1 vs Kid Yamamoto

Watanabe tko vs Atsushi Yamamoto

Sato dec vs Mes

Kido dec vs Kaestner

Askerov dec vs Hinata

Jae Gil Noh KO Yokoyama

Masato KO R2 vs Kawajiri

Yuya Yamamoto dec vs Drago

Petrosyan dec vs Kraus

Souwer dec R4 vs Kyshenko

Buakaw dec vs Holzken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0