Snabba dagar

Har inte uppdaterat på några dagar och detta beror på att jag har haft fullt upp. Maddes mor och sambo var och hälsade på oss några dagar. Blev ganska jobbigt för min del eftersom jag jobbar, blev mindre sömn än vanligt. Men var kul ändå.

Bl.a. var på och kollade in älgfarmen dom har i Bjurholm. Trots mer än 10 år i Umeå så har jag faktiskt aldrig varit där. Vara ganska häftigt, trots det saftiga priset. Man fick gå in och klappa lite på dom och mata dom lite. Dock är dom ganska vårdslösa med sina horn så det gäller att vara på sin vakt.
Blev också en grillning där min farsa fick vara med också så han fick umgås lite med folket från Maddes släkt också, blir ju inte så ofta. Blev iallafall en lyckad grillning, trots att det inte var riktigt så mycket grillkol kvar här hemma som jag hade hoppats på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0