The working maaaan

Började under natten på mitt sommarjobb som tidningsutdelare. Drygt att kliva upp mitt i natten, hela dygnsrytmen förstörs. Men det är bara en månad och ger lite välkommet klirr på kontot så jag ska nog klara mig. Idag och inatt ska jag bara svansa efter han som är ordinarie. En gammal gubbe som knappt hör något och som fiser :P Han kör sin runda med bil men då jag varken har körkort eller bli så får jag gå sträckan med en kärra..drygt som fan! Men jag ser det som bra träning. Kan säkert jogga till uthämtningsstället och sen småjogga hela sträckan så kommer jag ha ondis som en kenyan om en månad. Lite intervaller på det så blir jag OSLAGBAR i thaiboxning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0