Tidningshelvete

Var riktigt drygt inatt när jag skulle dela ut tidningar. Var där typ 5 i 2 och tänkte bli klar lite tidigare men inga tidningar var där och jag väntade till typ kvart över innan jag ringde in och undrade vart tidningarna tagit vägen. Och tydligen skulle de bli 1h sen så jag fick sitta där och vänta. Inge kul alls. Tur att jag har med mig min mp3spelare och lyssnar på ljudbok. Lyssnar just nu på Brisingr, den sista delen i Eragon trilogin.
Till slut kom jag iallafall iväg och det gick fotr som blixten, 1h och 35min. Sprang hyffsat mycket och kände inte av knät förän i slutet. Det var ett gott tecken. Tänkte bege mig ut och springa oredentligt imorgon för att testa hur knät funkar nu för riktig löpning, när jag förökta smålunka lite ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0