Världens blötaste Kenji

Tidningsrundan idag var verkligen inte att leka med. Regnade konstant och för det mesta en massa också. Dessutom kände jag fortfarande av knät sen jag löpte igår så blev verkligen en misär. hade på mig träningsoverallsjackan överst, sen regnjackan under för att den inte ska färga av sig från tidningarna och under det hade jag en t-shirt. Med facit i hand borde jag kanske haft tjocktröja på mig också för efter typ 2h började jag typ frysa lite och mot slutet blev det riktigt kallt pga att man svettades men också fukt från regnet som började ta sig igenom alla lager.
Var hur skönt som helst att duscha när jag  kom hem! dessutom drack jag en varm kopp med choklad till lunch..det var göttsom fan! :D

Nu ska jag baka bullar, önska mig lycka till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0