Wacko Jacko

Hade ju tänkt att skriva några rade om Michaels Jacksons död (jag utgår från att ryktena som säger att den är fejkad inte stämmer). 
Även om jag inte lyssnade speciellt mycket på hans musik tycker jag ändå att han har gjort några riktigt bra låtar och definitivt platsar bland de största artisterna någonsin, även i min bok. Hans sista typ 10 år kan man lika gärna bortse från eftersom han verkar flippat ur helt då. han är ju verkligen ett praktexempel på hur enmänniska jobbat sig upp ur träsket, för att sedan flippa ur helt efter att ha blivit känd och sedan dö.  Definitivt var han grym på dansa iallafall. Vem har inte försökt sig på en moonwalk liksom..till och med jag erkänner motvilligt att jag provat. Vet hur den funkar men får inte till det :P

Jag tycker iallafall att vi ska försöka komma ihåg honom som artisten som glänste med sin sång och dans, och inte som knäppgöken som tror att han är Peter Pan och låter sin unge dingla ur ett fönster i hotellets översta våning.

RIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0