Framgångsrik dag

Idag blev det en bra dag på jobbet måste jag säga. Mitt program som jag skriver hade 2 problem i början av dagen, som jag vill ha löst till på måndag. Ett av dom lyckades jag fixa idag. Men ett till problem består och det är nästan det viktigaste att få till. Diskuterade lite med folket inom projektet och vi kom inte fram till någon bra lösning idag men ska fortsätta imorgon. Skulle vara skönt att få det fixat, då är programmet i princip exakt det jag ville ha när jag började exjobba. Håll tummarna för att vi kommer på något ;)

Nu ska jag iväg till systemet och inhandla lite drickbart till på lördag, så det ska bli terminsavslutning med Renyi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0