Home alone snart

Imorgon bitti kommer Madde att åka ner till Vinninga och hälsa på sina föräldrar. Så med andra ord komemr jag vara hemma ensam..fan vad trist. Jag kommer fara ner på tisdag istället. Madde har varit ganska så nervös senaste 2 dagarna pga alla resor som skulle bokas och kollas upp eftersom vi ska till Spanien också. Själv tycker jag det har varit ganska lugnt, enda jobbiga har varit att Madde haft svårt att sova så hon har hållit mig vaken lite mer än vanligt också. Och alla som känner mig vet ju hur oerhörd morgontrött jag brukar vara :P

Sommarträningen på Renyi började i måndags och både då och idag har det varit fullt med folk eftersom alla grupper är blandade. Men får hoppas att det blir lite färre när studenterna har skrivit sina tentor och far hem, då blire mer plats att träna på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0