Kaka till Vinning, Kenji till Real..nej FEL!

Sitter här och äter fruckost för att matbordet är fullt med växter som brorsan ska få ta hand om. Har i princip packat klart, ryggsäcken är packad med både ett par kallingar och en tandborste. Mer behöver man väl inte för 2 veckors semester :) Håll tummarna för att det inte ska bli förseningar så jag missar nå anslutning!

Och hörde i morse på radio att Kaká har blivit såld från mitt favoritlag Milan till divorna i Real Madrid. 720 miljoner ska det tydligen ha kostat..helt sinnessjukt dyrt. Tycker inte att någon är värd så mycket pengar men nu hoppas jag att Milan använder pengarna bra och kan glädja mig nästa säsong istället för att bli hånad för alla sina avdankade spelare!
Real verkar iallafall vara ute efter fler galacticospelare så skulle inte förvåna om dom hostar upp emot 700mille till eller mer för någon till spelare som de inte behöver :P

Kommer inte att spela i svart-rött utan reals vita tröja nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0