Packning är lite smådrygt

Måste medge att det är ganska stressigt nu iför avresan. Nu äre inte förän imorgon vid kl.10 jag far iväg men måste ju packas. tror att det mesta är klart nu, förutom lite småsaker som inte kan göras förän imorgon bitti.

eftersom det är så dyrt med mat på tåget var tanken att jag skulle ta med mig en sallad som jag skulle ha som middag och köpa en macka på subways som lunch. Men Coop ville annorlunda och had slut på sin sallad för första gången i världshistorian..så nu står mitt hopp till att ICa vid stationen har sallad imorgon, annars dör jag, alternativt får hoppas att jag har lite tid i sthlm. Annars kommer jag fan hoppa på konduktören och bita loss köttstycken för att jag är så hungrig..kanske ska ta med mig lite sås till köttet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0