PISSKNÄ!!

Var ute och löpte för första gången på länge idag. Har ju haft onyt i knät sen min match för typ en månad sen men nu har det kännts bra ganska länge så jag tänkte att jag tar en kort och lugn liten joggingtur med de nya skorna. ar mest orolig ifall jag skulle få skavsår men det var inga problem. Utan problem uppstod när jag fick ont i knät efter typ 10 minuter bara. Helt sinnessjukt kort tid det tog för att få ont, och det kändes inte som löparknä heller..vetefan vad det kändes som, men ont gjorde det. Om knät känns ok imorgon tänkte jag testa att löpa lite i skogen där underlaget är mjukare, kanske lite skonsammare. Annars vete fan vad jag ska göra, är så frustrerande..får hoppaas att det var ovanan bara och att det blir bättre för varje gång jag löper typ..Nu när jag ändå köpt nya skor och allt.
För övrigt kan jag säga att pizzeria Mix har fått godare pizzor. Åt en kebabpizza igår som var underbart god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0