Städning..CHECK!

har precis städat klart lägenehet nu. Är en herrans massa att göra nu innan jag reser iväg på tisdag. Måste göra klart allt idag eftersom jag inte hinner göra något alls imorgon pga exjobbandet och träningen. Nu har jag iallafall både städat och tvättat två fulla maskiner. Nu äre barapackandet som ska göras, sen måste jag ner och bidra med min oerhört viktiga röst till EU valet och sen lär jag inte hinna göra så mycket mer innan jag ska till farmor där jag ska äta Raclette med henne och mina föräldrar. tydligen har hon en sprickai knäskålen nu och vill inte röra sig så det blir säkert kul för henne med lite sälskap, nu när farfar farit upp till fjällen för att fixa i ordning lite grejer.

En bra grej jag märkt idag var att jag kunde spela Metallicaskivor på hög volym utan att höra massa klagande när jag städade :D

Tänk om Freddy städade hos mig med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0