Terminsavslutning a la Renyi

Igår kväll var det som jag skrev i inlägget innan fest med folket på Renyi. Var riktigt kul måste jag säga. Det blir på något sätt et thelt annat sätt att umgås på än när man är i lokalen och slår på varandra.

Vädergudarna var iallafall på våran sida. Precis innan jag skulle fara iväg började det typ hagla/regna och man blev lit orolig, men sen sprack det upp och var riktigt fint medans vi grillade, även om inte temperaturen var på medelhavsnivå. Grillmastare var iallafall Olof som började somatidigt som mig på tfy. Han jobbade tydligen på Coldwood nu, med att skapa spelmenyer. 

Sen när kylan blev för mycket även för oss hårdhudade thaiboxare och shootare så drog vi oss in till dunderklumpens stora lya. Där blev det mast massa struntpratande och vi hann även se Sverige skämma ut sig i fotboll. Konstigt nog blev det inget brottande eller så under kvällen, däremot armbrytning som jag suger på :P

sen mot midnatt drog vissa iväg mot krogen medans jag var kvar. Kom hem kring kl.1 så det var inte så farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0