Blod svett och tårar

Har varit en fra,gångsrik dag idag måste jag säga. Fick mycket gjort på exjobbet till slut, trots att det kändes som att jag inte gjorde mycket mer än att fixa till massa kod. Men när det väl var avklarat hade jag plötsligt ett resultat att visa upp, även om det inte var vad jag ville ha..Får fortsätta jobba lite på det så kanske man kan dra några slutsatser snart. Måste ju bli klar snart så att jag hinner fara iväg på semester i början av juni.

Knät har iallafall läkt ganska bra. På morgonen kändes det typ inge alls förutom när jag skulle gå i trappor. På kvällen blev det lite värre igen men kunde ändå fara och träna och överlevde passet. Knät var mitt minsta problem på slutet av passet, för Helghe körde ett hårt fyspass med oss som fick mig att bli helt yr mot slutet, men bet ihop och körde på tills tiden var slut. Sen vare bara att bryta ihop, bryta ihop igen, dö och sen komma igen.
Cyklade hem med Ben, som för första gången cyklade till träningen, och vi blev sugna på en milkshake på donken men skippade det :)

Blev gott med en smoothie och nybakat bröd hemma istället. Madde har börjat baka ganska ofta nu och har hittat ett grymt gott recept på Pain de Martins brödblog. Bloggen rekommenderas starkt!
Hon har också börjat jobba på lite luffarsjöldgrejer. tänkte lägga upp bilder imorgon eftersom jag inte orkar ladda upp dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0