Bra och dåliga saker

Har hänt en hel del sen igår efter matchen. Förvånansvärt mycket för att vara något från mitt liv måste jag säga.
Direkt efter att jag hade skrivit mitt förra inlägg så for jag iväg till coop forum för att möta Madde och handla. Precis när vi hade börjat handla fick Madde veta att hennes morfar har dött i en motorcykelolycka. Nyheten kom som en blixt från klar himmel och var riktigt omtumlande för Madde. jag har bara träffat honom 2 gånger så det tar inte lika hårt på mig men blev också smått chockad över det. Gör iallafall mitt bästa för att vara ett så bra stöd som möjligt för Madde! Mina tankar går även till de andra drabbade i släkten som sörjer. Må han vila i fred. det lilla jag hann träffa honom verkade han vara en snäll och glad man.

På kvällen blev det något annat hemskt (för min del). Nämligen Eurovisionskämtet. Usch vad hemskt det var..inte ens ölen smakade gott medans man såg på det :P Norge vann iallafallm vilket inte var helt fel..Största skandalen var dock att vitryske hjälten inte gick till final :P

Idag blev det massa cyklande, förmodligen mer än vad Cykelingemar brukar fara på en dag :P Först iväg till Mediamarkt för att titta lite hur det såg ut där. Körde lite fel på vägen dit men vädret var så underbart så man kunde leva med det. Var iallafall jättestort där inne och man visste inte vart man skulle börja om man bara ville se sig om. Slutade iallafall med att Madde köpte Eurovision skivan, så att hon kan tortera mig under matlagningen och städningen också :P
Därefter blev det stan med årets första mjukglass. Satt riktigt gott, precis som burgaren på donken :)

Till slut blev det grillning som var gott som vanligt och nu äre dags för promenad, trots att mitt knä snart viker sig trippelt pga en smäll jag fick under matchen..

Kommentarer
Postat av: J.Helghe

Hahaha....Oj visste jag att det är här du är och sprider roliga anekdoter hade jag kollat upp detta tidigare. Hur är det med benet?? Hoppas vi ses till veckan så jag kan drilla dig lite mer tills nästa gång, än vad det blev denna gång. Ledsen för Maddes skull även om jag inte har träffat henne många gånger, man har bara en morfar...



See Ya!!



/J.Helghe

2009-05-18 @ 16:56:41
Postat av: Kenji

Hahaha, att du skulle hitta hit var ju förvånande! Kan man inte klaga över dina terrorfysövningar längre :)

2009-05-18 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0