Brandövning

Idag skulle egentligen bli en hektisk dag. Madde skulle opereras kl.14 men igår fick hon veta att det inte blir av så nu blir det nog inte förän efter våran resa till Spanien.
Sen hade jag helt glömt bort att det var APT (Arbetsplatsträff) på jobbet också så hela förmiddagen gick åt att sitta och lyssna på deras disuterande typ. Slappt och bra men man får inge jobb gjort.
Sen skulle halva avdelningen på brandsäkerhetsövningar idag på brandstationen. Men en kudne inte så jag fick ta hans plats så nu har jag fått läramig om brandsäkerhet och också fått leka lite med brandsläckare. var kul, men utdraget. Det odm gick igenom på 3,5h kunde man ha tagit på max 2h. Typiskt svenskt :P
Men nu har jag på en vecka blivit både utbildad poängdomare och ringdomare i thaiboxning plus "brandman" ;)

  <-- Feuer frei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0