Ej sevärda filmer

Igår kväll såg jag på filmen "Australia" med Madde. Den har ju fått ganska bra kritik och har ganska duktiga skådisar i form av Hugh Jackman och Nicole Kidman. Den har ju skrivits upp som någon sorts storslaget mästerverk ned massa djup..men för mig hamnade den mest i facket "3h lång film som var förutsägbar och kändes som 6h".  Den fick mi ghelt enkelt inte att känna mig engagerad. Så ner i papperskorgen med den.

Idag såg jag, medans Madde var på jobbet, en film som jag hade lågaförväntningar på. nämligen Dragon Ball: Evolution. Otecknad version av serien jag som liten knoddas diggade fett. Tyvärr så sög den fett, även om den inte kändes lika lång som Australia (ju för si var den inte heller det). Lär jag inte heller köpa när den kommer som dvd..

Tur det är Milan mot Juve just nu..ser bra ut för Milan än så länge och en seger skulle nog kunna få mig att glömma de kassa filmerna :)

<-- KASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0