Fortsatt obesegrad

Är hemma nu från min match. Blev en ganska tuff 3e rond men då hade jag redan vunnit de 2 första ronderna ganska klart enligt mig så det kunde jag ta. Visste att snubben skulle köra hårt med sin boxning men lyckades stoppa upp honom ganska bra med mina knän och i 2a kom även sparkarna i lite mer. 3e Ronden körde han på hårt som satan och jag tänkte ta det lugnare men han fick övertaget så det blev tungt. Ändå en ganska stabil seger. Dock ska jag inte köra ett gympass dagen innan match någon mer gång. Var ruskigt seg, framförallt i armarna, men även i benen i 3e ronden, vilket bidrog till att han vann 3e ronden. Men vinst är alltid en vinst! Alla andra från Renyi vann också, så grattis till Fabian, Petter, Hans, Gabriel och Peyman. Bra kört allihopa.
Sen var vi  på Max och åt lite burgare och hängde. var helt underbart väder ute. For också förbi på systemet och köpte drickbart för ikväll. Måste ju ha något att dricka när jag är tvungen att se eurovisionkråksången med Madde ikväll. Fick iallafall känna på segerns sötma så nu är det lättare att se skiten. Annars hade jag nog hamnat på psyket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0