Guldkorn från Hollywood

Nu är idétorkan i Hollywood över verkar det som. Efter uppföljare x av en kass film eller uppföljare på remake x så kommer det äntligen en film man verkligen blir sugen på att se. Filmen heter "Outlander" och bara temat verkar helt fantastiskt! "VIKINGS VS. ALIENS" står det stort i reklamen. Fy fan vad grymt! Nu har pundarna i Hollywood taktig frma den stora idéburken. Alla måste se den, verkar riktigt grande!!! :-)

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=bRB_yUJ4YkM

Blev iallafall en livlig diskussion på lunchen på jobbet igår som filmen, blev en del skratt :P

Nästa vecka hoppas jag kunna gå match, körde matchsparring idag och det kändes bra. Körde mot Fabian som är lite lättare än mig men vi körde ganska avslappnat och jag har definitivt mer att ge när det blir riktig match, då ska jag KROSSA! :D

Peppar också inför imorgon kväll. Då äre Milan mot Juve. Stort som fan! peppar med hjälp av ett nytt band jag upptäkte via LastFM och hittade på Spotify. Deadlock heter dom. Check it out!

Kommentarer
Postat av: Filmfreaksen - Johanna

sv: Jag har faktiskt inte sett Batman filmen än ;o Men eftersom att superhjältefiömer är bland det värsta jag vet så kan jag ändå garantera att jag inte komma tycka den är bättre än dom tre jag listade :) wolverin kom faktiskt till Lidköping nu i dagarna :)

2009-05-09 @ 16:31:36
URL: http://filmfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0