Helvetesveckan

Nu äre inte bara bantning inför en eventuell match på lördag som gäller (imorgon vet jag om jag får en match). Utan nu äre också eurovision songkruxet som har kval och final så idag, torsdag och lördag blir hemska. Europas musikaliska bottenskikt kommer tävla i att försöka övertrumfa varandras kråksång. Verkar som att sverige tog sig vidare, så nu vet man ju att tidningarna kommer skriva om hur fantastisk hon är och att hon kommer vinna etc..som om det vore svårt i den konkurransen :P

Annars har jag inte gjort mycket idag. Men Köte nya hörlurar på Jula och passade på att köpa mig en ny mp3spelare också som jag kan ha när jag joggar. En liten Ipod shuffle liknande makapär. Riktigt nice! 89kr kostade den dessutom ^^

Nu ska jag lägga mig, har varit uppe sen kl.5. god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0