I väntan för match

Är riktigt otålig just nu..eller snarare peppad. Detta kan dock med ett enda telefonsamtal snabbt förbytas till besvikelse. Anledningen är att jag kanske får gå match på lördag. Vet varken viktklass eller vem som är aktuell att få möta mig, allt jag vet är att jag är peppad som fan och bara vill köra match NU!
Viktklasserna är antingen -67kg eller -71kg. Har bantat ner mig lite sen i måndags och vägde nu efter jobbet 67,8kg. Men om jag får gå i -71 lär jag lätt kunna äta upp mig, medans jag samtidigt lätt kan svettas bort 1kg om jag får i -67kg. Med andra ord äre typ idealt. Dock lite drygt att inte veta, och jag har gått hyffsat hungrig på kvällarna. Inte att jag absolut måste äta men hade det inte varit match hade man ju ätit mer :P
Träningen igår var också dryg eftersom jag försökte dricka så lite som möjligt. Gick ner 2kg och kände mig hyffsat fräsch. Råkade dock knocka någon ordentligt för första gången igår. Satte en spark rakt på hakan på Niklas samtigigt som han sprang in i den utan guard. Han föll iallafall som ett träd och låg där typ 3 sek innan han rörde sig igen. Var lite läskigt om jag ska vara ärlig, eftersom det inte var tänkt att sluta så..
FAN vad drygt det är att vänta. Uppdaterar bloggen så fort jag vet om jag fått match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0