Motvind när det gäller allt

Igår till träningen, idag till och från jobbet..oavbrutet denna motvind. Var helt sinnes hur mycket det blåste. Fick kämpa hur mycket som helst för att ens ta mig fram. Drygt så in i helvete. Men får se det som bra träning. Veckan har annars gått ruskigt fort måste jag säga..vet dock inte varför. Delvis kanske eftersom man såg fram så mycket till champions league finalen som gick igår. Barcelona spelade ju mot Manchester United och Barca vann med 2-0, efter att United spelat som ett gäng korpengubbar med liniment mellan skinkorna.
Idag blev dock lite jobbigare eftersom jag skulle stiga upp kl.5, när Madde skulle börja jobba kl.7. Drygt som fan..men man får onekligen mycket gjort under dagen. Under kvällen var jag och Madde iallafall iväg till gymmet och pumpade ordentligt, motiverade av de vältränade grabbarna i fotbollsmatchen igår :) Snart är man en beefcake, som Cartman!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0