Nya kallingar

Inte hänt så mycket idag egentligen. Men Dressman hade 40% rabatt på alla sina grejer så jag for förbi och köpte 3 par kallingar. Madde verkar nöjd över att min kallsongkollektion verkar updateras, de flesta är rätt så slitna :P
Var iallafall och gymade på badmintonstadion igen. Är riktigt mör i axlarna nu. Blev riktigt tungt mot slutet. Men man måste ju jobba hårt om man vill komma i form för thaiboxningen och inför spanienresan :) Beach 09 vet du!!
Imorgon blire många timmar nere på träningslokalen. Tänkte träna med avancgruppen och sen ska jag hålla passet för fortsättargruppen. Kanske får köpa en glass för att hålla uppe energilagret i kroppen. Var ruskigt sugen på att köpa en glass idag, när det var så bra väder men kände mig snål :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0