Nya löparskor

Var ute och gick lite efter att jag kom hem från Coop och gick en vända förbi Intersport. Har ju funderat ett bra tag på att köpa nya löparskor och kollade redan lite igår. Men idag blev habegäret för stort så jag köpte mig ett par nya löparskor. Ett par Nike skor. Testade Asics och Adidas skor också men det blev Nike till slut, som satt nästan perfekt på foten och kändes bra att löpa i på löpbandet. testade också ett par med pronation eftersom jag belastar mer på yttersidan av foten när jag löper och dom skorna kändes skumma, förmodligen pga ovana. men de kostade 400kr mer än de jag köpte nu (var så klart nersatt som allt jag köper :P) och jag tyckte inte att skillnaden var värd det högre priset. Så nu har jag ingen ursäkt att vara lat längre, så fort knät känns bra (fick för övrigt ont idag igen när jag gick) så måste jag börja löpa mer, annars är ju skoköpet helt onödigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0