Thaimat

Nu skrev jag ju inget inlägg i helgen men det berodde mest på att jag inte hade något vettigt att skriva om. Var mest lat och höll mig hemma förutom när jag tränade i lördags. Hade inte ens lust att fara på kulturnatta eftersom jag inte hittade några roliga saker jag ville se. Enda jag köpte var en milkshake på donken efter träningen.

Sen på kvällen såg jag första Terminator filmen med Madde. Effekterna var fasiken inte alls lika imponerande som när man såg den som lågstadiegrabb :P

Idag testade jag iallafall Thaiköket på Sandahöjd. Var helt ok måste jag säga. Bra pris och stor portion. Köpte det som take away. Madde var ute och åt på Ghandi med Julafolk och jag orkade inte göra någon ordentlig middag åt mig själv. Därför fick jag för mig att testa Thaiköket för att slippa disk. Vet dock inte hur det står sig mot riktigt thaimat eftersom jag inte varit där, men om man vill äta bra mat till hyffsat pris så kan det rekommenderas. Styrkan på maten var också helt ok. Beställde något av det starkare sortimentet, fläskfilé med vitlök och långbönor. Blev lite lagomt starkt i munnen, även om jag hade hoppats på lite mer styrka :)

 <-- Middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0