Betnér

Som jag skrev i inlägget innan så var det besök hos herr Magnus Betnér som gällde igår. Var ju och såg hans show förra året och tyckte det var hysteriskt kul, så förhoppningarna på denna kväll var höga.
Showen var på Aula Nordica vid universitetet och det var i princip utsålt, vilket innebär typ 800 pers.
Showen hette "Livets ord" så den behandlade lite om religion så klart (enkelt offer för komiker kan jag tänka mig), och lite annat smått och gott för att till slut avslutas med snuskhumor.
Iallafall tyckte jag att showen var riktigt kul. Delen där han skojade om politiken var inte lika kul osm resten men överlag lockades man till många skratt. Dock tyckter jag att det var roligare förra året då man nästan kissade ner sig pga skratt :P
Nästan gång han dyker upp i stan är chansen stor att man försöker få tag i biljetter igen :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

ååh så avis



Han e ju sååå super!

2009-11-23 @ 11:52:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0