Dåliga resultat för Renyi denna gång

Efter att det har blivit många bra resultat för Renyi under sommaren och hösten så var det dags att fara ner till Sthlm och försvara klubbens ära denna helg. Vi var 5 fighters som tog oss ner. Tyvärr blev det inte en match för alla eftersom Fredriks motståndare tydligen blev sjuk och Jessicas motståndare inte klarade läkarkontrollen. Riktigt trist för båda eftersom de båda hade bantat hårt och lagt ner mycket tid.
Så det blev matcher för mig, Pavel och Petter. För min del var det inga problem att klara vikten. Trodde jag skulle väga något mer än jag gjorde men tydligen hjälpte det inte att äta på Donken på vägen ner.
Tyvärr blev det inga bra resultat utan alla 3 förlorade sina matcher. Har bäst koll på min egna match och den var riktigt jämn kändes det som men tyvärr ville inte kroppen riktigt göra som jag ville och jag hittade inte riktigt mitt avstånd för att dela ut lite stenhårda sparkar. Fick också en 8-räkning sista ronden som jag inte fattade alls. Han träffade men ett högerslag och mitt huvud flög bak men jag var direkt tillbaka igen och kände mig inte det minsta groggy eller något. Nåja..nu har jag i alla fall något att jobba vidare på inför Battle of Botnia nästa månad. SM mästaren i min viktklass var också där och tittade och grattade mig till en bra match. Säkert bara för att vara artig men ändå. Nu kommer han kanske underskatta mig så jag kan knocka honom i SM finalen ;)
Hemresan var annars höjdpunkten med massa frossande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0